יום ראשון, 2 במרץ 2014

החלקה ברזילאית או יפנית?


ישנם סוגים רבים של החלקות בארץ ישראל. החלקה יפנית, ברזילאית, קרמית ועוד.
בניגוד להחלקה היפנית יש את ההחלקה הברזילאית אשר מטרתה הינה לשמור ולהגן על השיער. חומר הקרטין חודר בצורה מאוד עמוקה לסדקים ולשברים שבשיער ועם ההחלקה הוא יוצר שיקום לשיער. המולקולות של הקרטין יוצרות עטיפה של השיערה הפגומה ויוצרות שיער אחיד, שמור ומשוקם.
ישנה שיטה של שימוש בקרטין שהוא מולקורלי. החלקיקים שלו זעירים מאוד ואפשר לרכז את כל המיליונים שלהם על סיכת ראש. החלקיקים של הקטין חודרים על השיער שנפגם וננעלים בתוכו בקביעות והוא החיקוי שעושה את הפעולה בדיוק כמו קרטין טבעי. התוצאה של זה הינה תוצאה של שיער רך כמו משי, מבריק וחלק.
הטיפול של הקרטין יוצר חיים חדשים לגמרי עבור השיער והופך אותו להיות עמיד ללחות. התוצאות של הקרטין מאוד ברורות השיער הרבה יותר מבריק, בריא, וחלק.
את התוצאה של השיקום מבצעת גם ההחלקה הברזילאית והיא מיועדת וטובה אף היא גם לשיער סדוק, צבוע, פגום ומובהר וזאת בניגוד להחלקה היפנית שלא עושה את הפעולה הזו על שיער כזה. הזמן של ההחלקה יותר קצר בהחלקה ברזילאית מאשר בהחלקה יפנית.
יש לדעת כי ההחלקה היפנית הינה החלקה שמחזיקה לצמיתות וצריך לחזור כל חצי שנה על השורשים של השיער. לעומתה ההחלקה הברזילאית מחזיקה בין 4-8 חודשים מעמד. בסיום תקופה זו ניתן לחזור על הפעולה על כל השיער.
לאחר מס' בדיקות שנבדקו על ידי הסקתי כי ההחלקה הברזילאית מסוגה קרטין הינה המוצלחת שקיימת בשוק היום. החלקה זו אמנם יקרה אך יש לה תוצאות מעולות ביחס להחלקות הברזילאיות האחרות.
ההחלקה מסוג קרטין הרבה יותר אמינה, יעילה ואיכותית אשר מותאמת לכל סוגי השיער.

ניתן לרכוש את ההחלקות השונות בציוד למספרות או בחו"ל אצל יבואן. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה